30 Aralık 2008 Salı

Yes sir,i can boogie

Dört gün oldu,aramayacağım bu sefer seni.
Senin verdiğin kalemle,senin aldığın hoparlörden dinlediğim müzik eşliğinde senin sebep olduğun hayal kırıklığını dillendirmeye çalışıyorum şimdi.Düşünüyorum düşünmeyi bıraksam dünya yıkılacakmış gibi hem de durmaksızın...Ben düşünürken sen ne kadar olgun olduğunu anlatıyorsun kendine,ne kadar değişip geliştiğini,bir gün uyanmış ve büyümüşsün,kolundaki diş izleri swatch saate evrilmiş gibi...Nasıl yapmalı,nasıl yapmalı?
Sorunumuz bu sanırım;Ben korkağım sense haklı...

4 yorum:

ati dedi ki...

hoşgeldin delikanlı, ama sert geldin biraz. :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

"ben korkağım sense haklı"

ne çok yaşarım hayatımda bu anı..

Goddess Artemis dedi ki...

Baccara adında eski bir grup vardı, onların hitiydi yazıya başlığını veren şarkı.

Severek söylerdim çocukken, anlamının farkında olmadan:

oh, yes sir, i can boogie
if you stay, you can't go wrong.
i can boogie,
boogie woogie
all night long.


En son Kinky Boots'da çalmıştı da, keyiflenmiştim duyunca.

Unutmadan: 2009'da her şey gönlünüzce olsun, yeni yılınız kutlu olsun! :o)

ŞAHMARAN dedi ki...

kavgalara tartışmalara esir düşürmeden geçireceğiniz birbirinizi daha da çok seveceğiniz uzun yıllar diliyorum.sevgiler.