13 Ağustos 2008 Çarşamba

çarşamba gecesi sineması:THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW




Evlenmeye karar vermiş çiftimiz Janet ve Brad, yağmurlu bir gecede yollarını kaybedince kasvetli bir şatoya sığınırlar. Şatonun sahibi ise Transeksüel Gezegeni’nden gelmiş travesti Dr. Frank-N-Furter’dır.

Tam da o gece Dr., kendisi için Rocky Horror adında bir aşk kölesi yaratma projesini açıklar. İkilinin yaşayacakları çılgınlıklarla dolu o gece, bu mutlu ideal çiftin bastırılmış tüm duygularını ortaya çıkaracaktır.

Artık kült bir film olmaktan bile çıkmış ve fenomen haline gelmiş The Rocky Horror Picture Show’un dönem dönem bazı sinemalarda ve tiyatrolarda yapılan interaktif gösterilerinde filmi izlemeye gelen seyircilere istedikleri gibi özgür davranma şansı tanınır. Filmin kendisinden bile daha popüler hala gelmiş bu interaktif şovlar sırasında, istedikleri kıyafetle ve makyajla gösteriye gelen seyirciler filmin diyaloglarına, şarkılarına eşlik etmekten meşhur “Time Warp” dansını yapmaya kadar bir dizi aktivite gerçekleştirirler. Geceyarısı filmleri arasında en fazla izlenen filmlerden biri olan The Rocky Horror Picture Show, müzikleri ile de adından söz ettirmiş çılgın, sınırları olmayan bir müzikal.


Özellikle müzikal sevenlerin hastası olacağı bir film,ilk izlediğimde peşpeşe üç kere izlemiştim.İzleyenlerle time warp dansı yapabiliriz:)

iyi seyirler

Linkler 100 mb-lık rapidshare linklerindir.


part 1
part 2
part 3
part 4
part 5
part 6
part 7

.

25 yorum:

pRncfRn dedi ki...

hey delüğanlu,
müzik, film linki vereceğine, içindekileri yansıt, akıt bloguna, o zaman ben daha mutlu oluyorum en azından :)
ammaa teşekkür ederim paylaşımların için :)

delikanlı dedi ki...

prncfrn müziğe ve filmlere çok önem verdiğim için paylaşmadan edemiyorum,çok hosuma giden bi film izlediğimde tembel bi yaratık olduğum halde bi enerji geliyor ona buna filmi kopyalayıp izletiyorum,veya müzik veya kitap!bi insanı tanımak için sorduğum sorulardan biridir "en sevdiği filmler" mesela.ona göre benim için gayet bağlayıcı yargılar veririm karşımdaki kişi hakkında.kendimi tanıtma biçimimdir de,iyi bi film izleyicisi şu koyduğum bi kaç filmden benim karakterimi gayet iyi çözebilir.Yaw dağıtıyorum iyice ama benim için en kral insan da bana iyi bi film,iyi bi müzik,iyi bi kitap önerendir.

Hoşuma giden birşeyi paylaşmadan edemiyorum.

pRncfRn dedi ki...

sus cevap verme bana
otur yaz.
:))

delikanlı dedi ki...

hieyyt bak prncfrn akıllı ol,link yaparım bak seni haaaa

mischa dedi ki...

ben korku filmi izlemeyi çok severim çünkü çok korkarım izlerken ama üzerinden aylar geçer yine de korkum geçmez, geceleri yatağın altından bir el çıkıcak ya da arkamda bir hayalet yatacak sanıp uyuyamam... hem çok seviyorum hem de sonra uykusuzluk çekmeme neden oluyo.. napim sence ben?

mischa dedi ki...

müzik, film linki vermeyi sakın bırakma delikanlı; benim bilgim görgüm artıyo; mest oluyom :)

pRncfRn dedi ki...

akıllı ol!
eşcinsel sayıklamalar diye utanmadan blog açıyorsun,
üstüne bir de travesti filmlerini link ediyorsun,
dedelerime kötü örnek olma bu iğrenç şeylerle! :)

delikanlı dedi ki...

mischa gece yatapın altından el çıkar mı korkusu bende de var,filmin öyle bi etkisi yok ama merak etme:)her hafta bi film upload etmeye çalışacam,umarım begeniyorsundur:)

prncfrn sanırım ben ahlaksızım ow tanrım:) mischa nın yazdıklarını oku :)

pRncfRn dedi ki...

Hey!
Rüyalar görülmüyor mu artık?
Sayıklamalar bitti mi?
Davet edebilirim seni rüyalarıma,
Görmek istemeyeceğin, nefes alırken.

delikanlı dedi ki...

prncfrn Garip daha çok uyku daha az rüya!
rüyalarıma davet edebilirm derken:) eki kiki
ay bilmem ki hem çevre ne der:)

pRncfRn dedi ki...

:))
Nerelerdeydin?

Vladimir dedi ki...

kesinlikle kalabalık arkadaş grubu ile seyredilmesi gereken filmlerden, absürdlüğün daniskası bu filmde.

mischa dedi ki...

delikanlı nerdesin tatilde misin? ne zaman yazacaksın yeniden?

pRncfRn dedi ki...

Grrr! Yine nereye kayboldun?

kişisel depresyon anları dedi ki...

ben bizim deliganlunun paylaşımlarını destekliyorum arkadaş. Şu filmleri her yerde bulmazsın. Bulsan almazsın. Şimdi paramız yoksa film mi izleyemiyeceğiz? En ucuz dvd 17,5 lira. ben günde en az iki film izliyorum yapalım hesap 35 ytl yapargünde (eski film fiyatı bu) ayda 1050 lira eder. Oh bu parayı filme bunun yarısını kitaba verdikten sonra ben ne yeyip içeyim...
Eh bende biraz sektörden sayarak kendimi elbetteki satın alınsın diyorum yapanın da cebine para girsin. Ama internetle birlikte itunes tarzı bir alt yapı kursunlar insanlar oradan izlesin indirsin 3 liraya 5 liraya...
onlar da kazansın bizde mutlu olalım...

ayci dedi ki...

elbette benim de söööliceklerim var - var tabii...cünkü tatilim bitmek üzere, yaz aylari aldi basini gidiyor, klimalar artik üsütüyor ve bas agrisi yapiyor...ve ben bunca isin arasinda bu coktan kült olmus filmi ne duymusum ne görmüsüm...ayip mi etmisim cok?? :)

Adsız dedi ki...

severim böyle içinde eşcinsellik çok cinsellik hatta leşcinsellik olan filmeleri...

tşkler paylaştığın için

pRncfRn dedi ki...

Yorum yayınlayarak 'yaşıyorum' mesajı mı vermek istiyorsun? :p

delikanlı dedi ki...

prncfrn far from heaven:)

vladimir ben de bi arkadaş var,kalabalık arkadaş grubuyla film izlemek isteyenlerin üzerine salıyorum direk:)onla tanıştıktan sonra film izlemeye bile tırsar oluyo insan ya ben de yerli yersiz yorum yaparsam diye:)

mischa göreceli bu:)ailemin yanındayım,sevgilimin de bi yandan,net bağlantısı yok lakin evde,internet cafede de ne hikmetse blogger ı bloklamışlar proxy kullanarak dns adresini değiştirip bilgisayarın zar zor girmeye çalışıyorum böyle ara ara

kişisel depresyon anları ben de senin beni desteklemeni destekliyorum arkadaş hem desteklenmeliyim de ben bence:)

ayci görünme gözüme pıuuv:)

diagonal sevilmeyecek gibi mi kerata

prncfrn he:)

pRncfRn dedi ki...

Müzikal seviyorsan ve izlemediysen,
'Dancer In The Dark' kesinlikle önerilir.

Mutlu eşcinsel müzikalini sevdim diyorsan, okunmamış say :)

delikanlı dedi ki...

prncfrn;diğer Lars von Trier filmleri gibi dancer in the dark ı da pek sevmiştim.Mutlu eşcinsel müzikalı ne:)

pRncfRn dedi ki...

Aha bu horror picture, mutlu eşcinsel müzikali :D

delikanlı dedi ki...

prncfrn;nasıl yani the rocky horror picture show u sevmeyen(olmaz ya) mi dancer in the dark'ı sever yani:)

pRncfRn dedi ki...

İnsanların fikirleri farklı delikanlı, saygı duymak gerek hım? :)

O şarkı yeter be,

What about China?
Have you seen the great walls?
All walls are great if the roof doesnt fall.
And the man you will marry,
The home you will share?

To be honest, i really dont care.

delikanlı dedi ki...

prncfrn;sıs len saygıymıs peh:)