4 Mart 2008 Salı

Yokedilesi sorular no:1-Boş zamanlarında ne yaparsın?




Mana veremediğim soru silsileleri var,ne anlama geldiklerinden bihaber olup otomatik cevaplar verdiğim.Gülümseyerek boş zamanlarında neler yaparsın diye sorulan kilitleciyi soru mesela.Kesin Amerikanın işidir bu soru şu çılgın muazzam Türklere öyle birşey yapalım ki hede hödö-lemekten başka birşey yapamasınlar.Sırf bu soru yüzünden muassır medeniyetler seviyesine çıkamadık bi de eşcinsel futbolcular var o ayrı mevzu(bunu gündeme getiren Errrman beye hımps hımps larımı sunarım)Ne demek şu boş zamanlarında ne yaparsın yahu,patlamadan önce en son düşündüğün şey ne dese anlayacam.
Bütün televizyonun karşısına geçip sabah sabah sedalayıp,öğle victorlayıp akşam hülyalayan bi kadın için televizyon boş bi zaman aktivitesi midir,boş zamanlarında ne yapıyorsuna o kadının cevabı televizyon izliyorum mudur,olsa olsa bilimsel makaleler okurum-dur.Hatta o bile değildir.Absürdlüğü mü boş yapacak şimdi zamanımı.Kış soğuğu çatlağı önleyici kremimi sürerken bile doludur benim zamanım(e var benim de prensiplerim).
Bi de bu soruyu ciddeye alıp hımpslayanlar var,otomatik boş zamanlarında neler yaparsına verilen cevaplara karşı olanlar."Kitap mı okursun kitap mı okursun yolarım ben senin saçlarını ayol kitap bi boş zaman aktivitesi midir"diye kükreyip cevap no:2 müzik dinlerime karşı çıkmayanlar.Dişileri ruj ve oje sürer erkekleri anti-krem severdir bunların,her iki türü de düşük pantolon giyer.Sıklıkla farklı olmak adına seri üretim malları alırlar.
Bol neticeli bi sorudur bu.Senin hakkında bi cümleyi bekleyen kulakları çın çın çınlatıp muazzam bi artistik yapma fırsatı sunar."alışveriş yapar,yoga yapar,jumanji oynar,profiterol yer boyfriendimle toplumumuzun izin verdiği ölçüde,türk gelenek ve göreneklerine ve genel türk ahlak yapısına uygun olmak kaidesiyle oynaşır,jet skiye binerim"Al işte artistik yapma amacındaki kızımıza tüm yaşamını özetlettin,sormazlar mı e kızım sana dolu zamanlarında ne yaparsın diye,hadi oğlum da diyelim pozitif ayrımcılığa mahal vermeyelim diye.
Yada bi genç oğlumuzun maç izlerim cevabı ne kadar aferinletir bizi,çocugun tek yapabildiği şey maç izlemekken boş zamanında maç izliyorum demesi ne kadar mantıklı(ne kadar mantıksız?)beni şevkat dolu bi anneye çevirip aferin yavrum doğru cevap diyip çocugun başına okşatacak cevap mı bu...


Blog yazarı burda 5 bilemedin 65 dakika kilitlenir



Yok etmek istiyorum bu soruyu,hıh

2 yorum:

ati dedi ki...

boş zamanı nedense her zaman ben, aniden bir planın iptal olunmasıyla ortaya çıkan zaman saymışımdır. genelde kimse ekileceğinden haberdar olmaz; osman yemeğe gelmezse rölyef çalışmamı tamamlarım diyen bir hanımı (ki var mıdır, ben hiç görmedim) mesela, kendine boş zaman aktivitesi arıyor sayamam bu yüzden. bi de şöyle bişey daha var ben eğer o zamanda birşey yapıyorsam zaten boş zaman olmaz. :)

Bu arada blogun çok ilginç keşke daha önce görseymişim.

delikanlı dedi ki...

bundan sonra birisi beni ekerse ne yapmam gerektiğini biliyorum sanırım,rölyef çalışması ehe:D