3 Eylül 2007 Pazartesi



Bi parıltı gormeye calıstım bı kırıntısını en azından ,üc ucak gecti aynı anda gokyuzunden,ortadakini istemsiz bi şekilde ufleyip ucurdum,2 kuyrugu vardı da gozumun;birini hic kimseye gostermemıstım,gostermezdim takıverdım ama o gece ucakların pesi sıra kuyruklarımı,herkez gorsundu,pişman olur muydum bilmiyorum sanırım ben yaptım derdım ve olmazdım yoksa sadece kendımı mı kandırıdım,bi kırıntı ugruna,daha mı cok yukseldı sankı ufledıım ucak,kız cok guseldı,cocuk cok?,parlak sivri simdi ne geldi biliyormusun aklıma hani salıverdıkleri kusuydum ya sarı golgelerının,golgemı salmam senden sebep bı daha,oldu bu da boyle oldu 2 gozum tek bı kusagın pembesını yalasın gayrı ne gelir elden ki,bi parıltı bı kırıntısı bile yeterdı oysa die ben kendımı kandırmaktayken,kendi bencıllıklerını sunuyolar sımdı bana tas kakmalı tahta oymalı,ucurumlu kayalıklı cıngenelı,pembelı,sıcak olagan kül tablalarında,bu külü de mı tanrı kutsadı! oldu bu da boyle oldu olsun bu da boyle olsun,simdi 3 lirik parca yazmalı 2 kaburgalı kanatlı,iki son kibritli!vakti geldi eyrubuevvel sımdı zifiri derin bi nefesle kusma vakti,daha ne kadar geriye sarabilir,,, sarsın sarsın da,,,ne bilim işte,bu da boyle oldu,olsun bu da boyle olmus olsun,uzulmesin kimse,ben mutluyum,istedim ve oldu,olsun bu da boyle olmus olsun

1 yorum:

Jay-Jay dedi ki...

büyük bir çarpışma ertesi gibi yorgunum.Benden sağlam olan kim arayıp duruyorum.senin gibi sığınıyorum,yalvarıyorum,soyunuyorum çırılçıplak...
Af diliyorum senin gibi,şakaklarımı ovuşturuyorum,nefesim hızlanıyor,dumanaltı partilerde buluyorum kendimi...