30 Ağustos 2008 Cumartesi

Hrant Dink'i tanımak




"Adını Hrant Dink'in bir yazısındaki bu sözlerden alan Tililili projesi, 19 Dink yazısının seslendirilmesinden oluşan bir ses enstalasyonu çalışması. Aynı zamanda Hrant Dink'i daha yakından tanımak isteyenler için bir fırsat."diyo bianet.

Halil Ergün,Okan Bayülgen,Necat İşler,Çetin Tekindor gibi birçok sanatçının sesinden Hrant Dink yazıları için bianetin sayfasından tek tek herbir ses dosyasını indirebileceğiniz gibi,topluca indirip dinlemek isterseniz de "bu rapidshare linkini" kullanabilirsiniz.

Ölümünden sonra Hrant Dink'i tanımak ne acı...


.

17 yorum:

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

1 eylül olur olmaz ilk bunu indiricem ve tabii listendeki o güzel filmlerden birini:)

delikanlı dedi ki...

kota sorunu sanırım...
ne ben olabildim ne de başkası;
izlemediysen the rocky horror picture show u indirmeni tavsiye edeyim o zaman:)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

efet yaf kota sorunu:(

Günay Doğan dedi ki...

Ben Dink'i önceden de tanıyordum. Tanıyorum derken, elbette birebir tanışıklığımız olmadı ama bir sempozyumda kendisini dinlemiştim. Genel anlamda ülkemizdeki "tahammül" eksikliklerinden bahsetmişti. Ve kendisi o tahammülsüzlüğün kurbanı oldu maalesef.

Ölümsüzdür!

Onu öldürerek aslında "ölümsüz" hale getirdiler.

delikanlı dedi ki...

günay doğan; bi konferansına katılma şansına vakıf olabilseydim ben de keşke,tahammül eksikliği ve çarpıtılmış gerçeklerin kurbanı olmuş dediğin gibi,bi arkadaşıma dinlettim bugün Hrant Dink yazılarını,dinletmeden önce kimdir bu adam bilir misin diye de sordum,öldürülen ermeni bi gazeteci dedi,başka birşey biliyor musun,yok,ben biliyor muydum,yok,çünkü Hrant ermeniydi ve bu öldürülmesi için gayet makul bi sebepti,başka birşey bilmemize gerek var mıydı o halde?
Tuncel Kurtiz'in seslendirdiği 19 ocak 2007 tarihli ruh halimin güvercin tedirginliği isimli ses dosyasını dinledin mi...kimin kime böyle birşeyi yaşatmaya hakkı olabilir ki,onu dinlediğimde müthiş bi öfke belirdi içimde,oysa birikmemeliydi norm'a göre biz ki bilgi sahibi olmadan fikir sahibi...

kubio dedi ki...

the rocky horror picture show tavsiyesi için teşekkür ederim :) Şu ana kadar izlediğim en iyi gösteri filmi diyebilirim.Özellikle Tim Curry'nin performansı:)

delikanlı dedi ki...

kubio;izleyip de kimseye önermesem kendimi filme karşı suçlu hissederdim:) don't dream it be it sloganı geldi şimdi aklıma,her düşündüğümde farklı bi anını(bi filmi film yapan hatırlanan anlarının çokluğudur sanırım)hatırlayıp gülümsemeden edemiyorum,alzeimer olursam(ki umarım olmam)beni en mutlu edecek olan şey yeniden ve yeniden bu filmi keşfetmek olacak sanırım:)(bi kaç film için daha söyleyebilirim tabi aynı şeyi haksızlık etmeyeyim onlara)

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

deminden beri dinliyorum, aslında söylemek istediklerini ne kadar naif ne kadar güsel söylemiş, gerçekten çok acı birini ölümünden sonra tanımak...:(

bu arada okulun ilk günü nasıldı bakalım?

delikanlı dedi ki...

ne ben olabildim ne de başkası;baya tedirgin ve stresliydim güne başlamadan önce,gece pek de uyuyamadım bu nedenle,ders programı çokça gözümü korkutmuştu,özelikle ilk vizenin okul başladıktan sadece 2 hafta sonra olacağını duymak...güzel geçti ama okulda olmak güzeldi,eski sevgilimle kampüste her adım başında karşılaşmamızı saymassak...saat11igeciyordu@hotmail.com u eklesen msn de anlık anlık konuşsak?

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

oki doki ekliyorum hemennnn:)

pRncfRn dedi ki...

Nasıl oldun delikanlı? Umarım herşey daha iyidir?

delikanlı dedi ki...

pRncfRn biraz daha iyi diyebilirim sanırım evet:D

VforVendetta dedi ki...

Umarım kendini toplamışsındır hayat devam ediyor show must go on

Ermeni olmamdan dolayı tanışıklığımız konuşmuşluğumuz vardı.Hırant Dinkin katledilmesiyle karşı görüşdekiler bizim en önemli forvetimizi öldürdüler ama maç devam edieyor...

delikanlı dedi ki...

VforVendetta tanımış olman ne hoş

VforVendetta dedi ki...

Öldürlüdüğü gün işime gitmek için Gazetesinin olduğu yerdeki metro istasyonun gidiyorumdum içimi garip bir huzursuzluk kaplamıştı nedenini sonra görünce anladım işte ister 6.his diyin ister başka birşey....

ati dedi ki...

onun öldüğü yerde artık güvercin şeklinde bi anıt olucakmış, ben son ne oldu görmedim ama katille hatıra fotoğrafı çektiren zihniyetler olunca...

katil ya, nasıl insan bi katile kahraman gibi davranabilir

delikanlı dedi ki...

ben o anıt fikrini bulan zihni seveyim ati,makul insanlar olduğu gibi mantıksız insanlarda olacak ne yazık ki!