28 Ağustos 2008 Perşembe

R.E.M

siyah beyaz yüksek kontrast ve çözünürlükte muhabbet kuşum ve ben birbirimize bakıp diş biliyoruz,koyu benden,nefes alış verişlerimizin sekteye uğraması pahasına gözlerimizi birbirinden ayırmıyoruz,ilk ayıranın kazanacagı bir oyunun kaybedeni olmak daha tatminkar geliyor bana,sayamayacağım kadar cok tüy var kanatlarında ara ara açıp da sonuna kadar gösteriyor gerinerek,bi ara göz kapaklarında bir hareketlenme var gibi geliyor,sevinsem mi sevinmesem mi karar veremiyorum,gözümün kuruluğundan yanılmış olabileceğimi düşünüp kararsızlığımı sonraya erteliyorum,"yeter" diye bağırıyor bana neden sonra.kontrast artıyor hareketin aksine görüntünün keskinliğine dayanamıyorum,biraz daha yavaşlasa özgür kalacağım sanki,kaybetmek istiyorum,bu lanet oyunu kaybetmek istiyorum.

Hiç yorum yok: