24 Ağustos 2008 Pazar

Elde Makas Koşmak

Image Hosted by ImageShack.us





Elde Makas Koşmak, aşırı derecede Nobel Baba'ya benzeyen, sıra dışı bir psikiyatrın himayesinde büyüyen çocuğun, Burroughs'un öyküsüdür...

Bourroughs, takıntılı annesinden ötürü, Dr. Finch'in en az kendisi kadar tuhaf ailesiyle yaşamak zorunda kalır.Bu, arka bahçedeki kulübünde oturan bir sübyancıyla arkadaşlık etmek ve Viktorya tarzı bir sefalete katlanmak demektir ayknı zamanda...
Kuradışılığın kural olduğu, Valium'un şeker gibi tüketildiği ve can sıkıntısından kurtulmak için elektroşok aletinin eğlence aracı olarak kullanıldığı, yasadışı bir çocukluk onu beklemektir.

Okumaktan gerçekten zevk aldığım uzun süredir okuduğum en dikkat çekici kitaplardan biriydi,baş karakterin(ki yazarın kendisi olur) eşcinsel olduğunu belirtmeden de edemeyeceğim:)
iyi okumalar


.

7 yorum:

Ce'Nedra dedi ki...

kitabını okumadım. filmini izlemiştim. o bile etkilemeye yetmişti. hala her sahnesi aklıma kazınmış durumdadır.

delikanlı dedi ki...

blanc;ben de kitabı okurken yaw bunun filmi olsa ne güzel olurdu demiştim:)

Ce'Nedra dedi ki...

o zaman kesinlikle izlemelisin :) başroldeki çocuk o kadar gerçekçi oynuyor ki yanına gidip yardım edesim gelmişti.

delikanlı dedi ki...

blanc;o bize yardım etsin yaw,sıradan sıradan yaşıyoz:( bi elektroşok yapanım bile olmadı benim:(

Ce'Nedra dedi ki...

emin misin? o aile ile yaşamak isteyip istemediğini tekrar düşünmelisin :)

delikanlı dedi ki...

blanc sırf daha fazla ışık girsin diye mutfak tavanını yıkmaları çatıya delik açmaları hoş değil miydi sence de,düzensizlik kuralsızlığın yatıştırıcı etkisini hissedebilmek için gidebilecek böyle bi evim olsun isterdim.

Ce'Nedra dedi ki...

şüphesiz oldukça güzel. ama ilk eve girdiği anda yaşadığı korkuyu hatırlıyorum da... pek haksız sayılmaz. pek tekin bi yer değil.