5 Ağustos 2008 Salı

Müslüm Gürses-Aşk tesadüfleri sever



Aşk Tesadüfleri Sever,Müslüm Gürses'in 18 Nisan 2006'da Pasaj Müzik'ten, çıkan albümünün adı.Murathan Mungan'ın süpervizörlüğünü yaptığı albüm, murathan mungan'ın seçtikleriyle müslüm gürses: Aşk Tesadüfleri Sever tam adıyla yayımlanmıştır. Albüm için, tanınmış Batı müziği parçalarına edebiyatçılar, şairler Türkçe sözler yazmıştır. Sebahat Abla parçasında Müslüm Gürses'e Sezen Aksu eşlik eder. Müslüm Gürses'in sesinin ne kadar elit olduğunun bir kanıtıdır bu album..


Hala duymayan dinlemeyenler varsa çaktırmadan indirsin,Ah Oğlum da babasını sevmeyen erkek çocuklarına gelsin.
Albümde müzikleri kullanılan eserlerden bazıları...


Garbage- The World Is Not Enough
Bob Dylan- Mr. Tambourine Man
Rainbow - Temple Of the King
David Bowie - I`m Deranged
Leonard Cohen - Alexandra Leaving
Björk - Bachelorette



http://rapidshare.com/files/134665345/aşk tesadüfleri sever


.

4 yorum:

gaykedi dedi ki...

bu albüm bende yoktu, indirdim dinliyor ve teşekkür ediyorum. yerli bir leonard cohen tadı aldım ve pek beğendim :)

delikanlı dedi ki...

rica ederim gaykedi
ben de beyin ambelesi geçirene kadar dinler dinler sonra uzun bi süre dinlemez sonra tekrar beyin ambelesi geçirene kadar dinlerim bu albümü.
aa sen müslüm gürses mi dinliyorsun diyenlerin gözüne sokulacak kadar hoş sevdiğim bi albümdür bu!

sufi dedi ki...

İşin içinde Murathan Mungan olursa sözün içinde meltem de olur,yaseminlerin kokusu da, gönüllerdeki ateş te.

delikanlı dedi ki...

16 yaşında "yaz geçer" le hayatıma giren Murathan Mungan hala bana birşeyler katmaya devam ediyor,benim de senin gibi kalıplarım var m.mungan için sufi,o işin işindeyse kalite de vardır deyip tereddüt etmeden okur,dinler,seyrederim.Son kitaplarından 'kadından kentler'i de şiddetle tavsiye ederim.