5 Ağustos 2008 Salı

5'i bi yerde




13 yorum:

Ebru dedi ki...

2.,3. ve 5. parçanın hemen ardında aklıma gelen ilk parça Kaiser Chiefs 'den Born To Be A Dancer oldu.Dinlemediysen eğer dinlee ;) Belki bir sonraki listende de görebiliriz...

saat11igeciyordu dedi ki...

evet baya yakışırdı dediğin şarkıların yanına born to be a dancer ebru,indirip dinleyeyim ben de şimdi formattan sonra bilgisayara yuklememiştim hatıtlattıgın için sağol:)

mischa dedi ki...

placebo ve garbage'ı önüme koy, sonra benden ne istersen iste :P

saat11igeciyordu dedi ki...

ı ımm ne isteyebilirim acaba:)i want you to be dirty:D

Pembe Kundura dedi ki...

1 ve 5 99'u hatırlattı bana :)
ne yıllarda daha çocuktum.
radiohead içinde ayrıca teşekkürler.

pRncfRn dedi ki...

aynen j.lo fln olmamış
radiohead cazip duruyor
açmalıyım hemen! :)

saat11igeciyordu dedi ki...

1 siz olmaz zaten pembe kundura:D
j.lo da candır lakin pRncfRn:)

pRncfRn dedi ki...

cıx cıx
süper bi liste gönderebilirim
hangi mod istersiniz? :)

saat11igeciyordu dedi ki...

içinden ne geliyorsa prncfrn:)

pRncfRn dedi ki...

peki efem bu demektir ki uğraşacak vaktim yok istediğini yolla dinlemicem zaten :D
yine de amy winehouse'un ilk albümü Frank'ı önereyim size.

saat11igeciyordu dedi ki...

prncfrn
çözmüşün ben hemen de iki dakkada:)

ben back to black sanıyordum amy'nın ilk albumunu yorumunu okur okumaz indirdim,yeni şarkılarını dinleyecem hatunun diye seviniyordum ki,şarkılara eşlik ettiğimi farkettim:)ben bu şarkıları da back to black te sanıp dinliyormuşum zaten:)

pRncfRn dedi ki...

Ne yaptın yahu 25 şarkılık albüm olur mu :)
You shouldd be stronger than me
Arrghh!! Amy'nin ilk albümündeki umursamaz sayıklamalarına bayılıyorum!

saat11igeciyordu dedi ki...

bu mevzuyu hırs yapan saat11igeciyordu 25 şarkılık albüm çıkartır
prncfrn i bulur ve haykırır
"oluyo muymuş oluyo muymuş prncfrn söle ha oluyo muymuuuş"
:)